DentaPoint - Dr. Nagy Melinda

Nota 10 din 3 voturi
3 recomandari
3098 vizite
Trimite o solicitare de programare la cabinet
Locatie: Targu Mures, jud Mures, Str. Resita, nr. 1, ap. 4 [Arată în Google Maps]
Telefon: 0745428764
Program: Luni - Vineri 09.00 - 19.00
Website: http://www.dentapoint.ro
  • Dr. Ionela Suciu -Vintdevara- Medic Stomatolog
  • Dr. Nagy Melinda- Medic Stomatolog
  • Dr. Palinkas Ors
Pentru a transforma vizita in cabinetul stomatologic DentaPointintr-una cat mai placuta, am creat o sala de asteptare si cabinet cu o ambianta placuta si relaxanta.
La cabinetul DentaPonit nu simti durerea. Medicii nostri folosesc metode inovative de tratament si anestezie pentru a evita orice fel de durere.

La prima consultatie pacientului i se prezinta toate optiunile de tratament individualizate afectiunilor sale. Acestea sunt explicate in amanunt de catre medici, iar apoi se va alege impreuna cu pacientul solutia optima si accesibila fiecaruia.
Ne asiguram ca fiecare pacient a inteles metoda de tratament aplicata.

Din respect pentru timpul dumneavoastra, la DentaPoint, sedintele de tratament încep si se termina conform programarilor. În ce ne priveste suntem perfect constienti ca trebuie sa facem toate eforturile ca acest lucru sa se întâmple în 100% dintre cazuri.

Cel mai mult ne intereseaza sanatatea dumneavostra si a personalului nostru medical. Nu dorim nici sa ne îmbolnavim si nici sa va punem în pericol, motiv pentru care:

• folosim substante de dezinfectare si aparatura de sterilizare autoclav, care îndeplineste parametri ceruti de autoritatile medicale din UE.
• exista o evidenta stricta a ciclurilor de sterilizare, a personalului care face acest lucru si a felului în care este manipulat instrumentarul steril si nesteril, a gunoiului infectat, etc.
• trusele si instrumentarul steril este scos în fata dumneavoastra
• în cadrul unei sedinte de tratament se folosesc numai pahare, ace, manusi, aspiratoare bucale, etc, de unica folosinta.
• frezele si acele de tratament, sunt sterilizate.
• în perioada de pregatire a cabinetului se dezinfecteaza toate suprafetele de contact, fotoliul dentar, piesele de mâna, etc.

Recomandari

a votat pe 07-03-2015 cu nota
Pall Elvira

Ultima vizita la cabinet: noiembrie 2014
Medic stomatolog recomandat: Dr. Nagy Melinda
Va recomand cu incredere. Amabila, mana usoara si calitatea serviciilor.

a votat pe 02-03-2015 cu nota
Banga Reka

Ultima vizita la cabinet: noiembrie 2014
Medic stomatolog recomandat: Dr. Nagy Melinda
Am rămas surprins de amabilitatea echipei si finetea cu care s-a efectuat tratamentul. Fără durere. Recomand tuturor cabinetul stomatologic DentaPoint.

a votat pe 12-05-2014 cu nota
Nagy Iren

Ultima vizita la cabinet: aprilie 2014
Medic stomatolog recomandat: Dr. Nagy Melinda
tratamente moderne şi performante, cu cele mai noi materiale, cu ajutorul unei echipe medicale ultra-specializate.

recomanda

Recomanda acest cabinet

Sunteti pacient?

Dati o nota si scrieti cateva cuvinte despre experienta dvs pozitiva legata de acest cabinet, tratament efectuat, etc.

Recomandarea dvs:

Toate campurile sunt obligatorii.