Central Dent

Nimeni nu iubeste durerea, nimeni nu o cauta sau vrea sa o aiba, din simpla cauza ca e durere...
fără recomandări
4003 vizite
Locație: Buzau, jud Buzau, Str. Sfântul Sava Gotul nr. 8, et. 1 (în spatele Primăriei) [Arată în Google Maps]
Telefon: 0751036634
Program: luni - vineri: 10:00 - 20:00
Website: http://www.centraldent.ro
  • Dr. Adrian Bistriceanu - stomatologie generala
Noul Centru stomatologic este dotat cu cele mai bune si moderne echipamente menite sa vina in intampinarea nevoilor dumneavoastra. Odata ajunsi la noi va veti convinge de profesionalismul echipei medicale, de atmosfera si ambientul relaxant.

Principiile noastre sunt:

Anularea completa a starii de anxietate si frica de stomatolog, disparitia totala a durerii, utilizand tehnici moderne de preanestezie (inhalosedarea );
Garantia imposibilitatii contaminarii atat a pacientilor cat si a cadrelor medicale realizandu-se o sterilizare riguroasa;
Comunicarea cu pacientii nostri, prezentarea viitorului plan de tratament,duratei si costului acestuia
Tratamente de calitate fara durere;
Timpul dumneavoastra este important pentru noi, de aceea respectarea orarului programarilor este esential.

Deoarece nu am dorit sa facem rabat de la estetica deosebita si rezistenta de neegalat a lucrarilor realizate din ceramica, una dintre alegerile pe care suntem bucurosi ca le-am facut a fost aceea de a lucra numai cu ceramica (portelan ):

pe diverse structuri: metalice sau zirconiu;
sau integral ceramic.

Apreciem calitatea si suntem constienti ca naturaletea zambetului nu poate fi redata decat cu materiale care imita fidel estetica dentara.

Echipa de medici din cadrul centrului nostru medical doreste sa va ofere un zambet minunat.

Va asteptam cu drag in Buzau, pe strada Sfantul Sava Gotul, nr. 8, la et. 1. (in spatele Primariei ) !

Album foto

Central Dent
Recomandă
Recomandă acest cabinet

Dați o notă și scrieți câteva cuvinte despre experiența dvs pozitivă legată de serviciile medicale de care ați avut parte.

Toate campurile sunt obligatorii.
Penalizăm cabinetele cu autorecomandări!

Cabinete și clinici de stomatologie în Buzau